Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Wysyłka

Dokładamy starań, aby zamówione produkty były dostarczane w jak najkrótszym czasie, dlatego współpracujemy z wieloma przwoźnikami dającymi różne możliwości dostawy. Wysyłka produktów z naszych magazynów odbywa się możliwie najszybciej od momentu wpłynięcia zamówienia w naszym sklepie. Przesyłki są starannie pakowane i zabezpieczone co gwarantuje bezpieczeństwo w transporcie, a finalnie satysfakcję z zakupów w naszym sklepie. 

Zalecamy płatność z góry za zamówienie, aby uniknąć bezpośredniego kontaktu z kurierem.

Wybierz formę dostawy dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. Szczegółowe informacje o kosztach wysyłki i czasie dostawy znajdują się przy każdym produkcie jak również w momencie składania zamówienia.

Poniżej prezentujemy możliwe formy dostarczenia zamówień:

DPD Pickup (punkt odbioru/automat paczkowy): 

  • Płatność przed wysyłką
  • Płatność przy odbiorze

  Opis usługi:

  • szeroka dostępność punktów DPD Pickup oraz automatów paczkowych DPD Pickup Station
  • przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
  • powiadomienie e-mail/SMS
  • możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu doręczenia
  • czas na odbiór przesyłki w punkcie DPD Pickup//automacie paczkowym DPD Pickup Station: 3 dni robocze
  • historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

DPD Kurier: 

  • Płatność przed wysyłką
  • Płatność przy odbiorze

  Opis usługi:

  • przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
  • przesyłki pobraniowe można opłacić gotówką, kartą płatniczą oraz Blikiem
  • powiadomienie e-mail/SMS
  • możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu lub miejsca doręczenia, przekierowanie do punktu odbioru DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station, do bezpiecznego miejsca lub do sąsiada
  • historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

Paczkomaty InPost 24/7: 

  • Płatność przed wysyłką
  • Płatność przy odbiorze

Poczta Polska Pocztex Kurier doręczenie do automatu lub punktu odbioru:

  • Płatność przed wysyłką
  • Płatność przy odbiorze

Poczta Polska Pocztex Kurier doręczenie pod wskazany adres:

  • Płatność przed wysyłką
  • Płatność przy odbiorze

Kurier Geis (paleta):

  • Płatność przed wysyłką
  • Płatność przy odbiorze

Orlen Paczka wszystkie rozmiary: 

  • Płatność przed wysyłką
  • Płatność przy odbiorze

pixel