Wysyłka
Dokładamy starań, aby zamówione produkty były dostarczane w jak najkrótszym czasie, dlatego współpracujemy z wieloma przwoźnikami dającymi różne możliwości dostawy. Wysyłka produktów z naszych magazynów odbywa się możliwie najszybciej od momentu wpłynięcia zamówienia w naszym sklepie. Przesyłki są starannie pakowane i zabezpieczone co gwarantuje bezpieczeństwo w transporcie, a finalnie satysfakcję z zakupów w naszym sklepie.
Zalecamy płatność z góry za zamówienie, aby uniknąć bezpośredniego kontaktu z kurierem.
Wybierz formę dostawy dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. Szczegółowe informacje o kosztach wysyłki i czasie dostawy znajdują się przy każdym produkcie jak również w momencie składania zamówienia.
Poniżej prezentujemy możliwe formy dostarczenia zamówień:
DPD Pickup (punkt odbioru/automat paczkowy):
• Płatność przed wysyłką
• Płatność przy odbiorze
Opis usługi:
• szeroka dostępność punktów DPD Pickup oraz automatów paczkowych DPD Pickup Station
• przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
• powiadomienie e-mail/SMS
• możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu doręczenia
• czas na odbiór przesyłki w punkcie DPD Pickup//automacie paczkowym DPD Pickup Station: 3 dni robocze
• historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00
DPD Kurier:
• Płatność przed wysyłką
• Płatność przy odbiorze
Opis usługi:
• przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
• przesyłki pobraniowe można opłacić gotówką, kartą płatniczą oraz Blikiem
• powiadomienie e-mail/SMS
• możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu lub miejsca doręczenia, przekierowanie do punktu odbioru DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station, do bezpiecznego miejsca lub do sąsiada
• historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00
Paczkomaty InPost 24/7:
• Płatność przed wysyłką
• Płatność przy odbiorze
Kurier DHL:
• Płatność przed wysyłką
• Płatność przy odbiorze
Kurier Fedex:
• Płatność przed wysyłką
• Płatność przy odbiorze
Kurier UPS:
• Płatność przed wysyłką
• Płatność przy odbiorze
Poczta Polska Pocztex Kurier doręczenie do automatu lub punktu odbioru:
• Płatność przed wysyłką
• Płatność przy odbiorze
Poczta Polska Pocztex Kurier doręczenie pod wskazany adres:
• Płatność przed wysyłką
• Płatność przy odbiorze
Kurier Geis (paleta):
• Płatność przed wysyłką
• Płatność przy odbiorze
Orlen Paczka wszystkie rozmiary:
• Płatność przed wysyłką
• Płatność przy odbiorze