Reklamacje
1. Skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy reklamacje@springos.pl, celem ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
2. Opisz dokładnie powód reklamacji, podaj numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja (możesz go znaleźć w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia) oraz dołącz zdjęcia produktu dokumentujące zgłaszaną sprawę.
3. Wydrukuj dokument reklamacyjny, który możesz pobrać pod tym linkiem, zapakuj zakupioną rzecz z wypełnionym formularzem, a następnie wyślij do nas na adres:
Springos Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Krakowska 87
32-050 Skawina
Wyjątek stanowią huśtawki ogrodowe i choinki bożonarodzeniowe - te produkty odeślij na adres:
Springos Sp. z o.o. Sp. k.
Kłaj 701
32-015 Kłaj
W celu uniknięcia nieporozumień prosimy o nie wysyłanie przesyłek przed ustaleniem formy reklamacji z obsługą sklepu
Odpowiedź od nas dostaniesz w czasie nie dłuższym niż 14 dni.